#_راهی_که_از_سر_گرفتیم. #دلنوشته:وضو گرفتم تا بی وضو ننویسم نامت را،که مقدس است نامی که گره خورده به حرم زینب عاشورایی(س).ای شهید...تو که هستی که اینگونه مرا کوچک کردی؟چگونه چشمم را گریان و دلم را لرزان کردی؟که هستی که زندگیم را به عشقت رنگین کردی؟چق زندگینامه شهید حججی...قسمت دوم...
ما را در سایت زندگینامه شهید حججی...قسمت دوم دنبال میکنید
برچسب: دلنوشته, نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 22:56